سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکم بند هات شیپر با جنس نئو تکس 2 لایه 09386932322

شکم بند هات شیپر با جنس نئو تکس 2 لایه 09386932322

 

راز کارکرد شکم بند لاغری هات شیپر چیست؟ اصولی که فناوری آن مبتنی است چیست؟ چرا مشتریان بیشتر و بیشتری با رضایت از نتایج محصول را خریداری می کنند؟ سیستمی که بر اساس آن مکانیسم شکم بند هات شیپر بنا شده است می تواند به سه مرحله تقسیم شود ، که همزمان با پوشیدن انجام می شود:

- اثر لاغری

به لطف ارتعاش که می توان با استفاده از کنترل از راه دور راحت موجود در کمربند تنظیم کرد ، تحریک عضلات امکان پذیر خواهد بود. حرکت اجازه می دهد تا ماهیچه هایی را که محرک مستقیم دریافت می کنند تحریک کند و انقباض را تحریک کند. بنابراین حتی اگر ورزش نکنید یا ورزش نکنید ، پوشیدن شکم بند باعث ایجاد استرس خاصی در یک قسمت از بدن می شود. عضلات متحرک باعث ایجاد گرما و سوختن می شوند و سیستم از بین بردن چربی را فعال می کنند و بنابراین اثر لاغری در قسمت آسیب دیده ایجاد می شود.

 

انواع مختلف خرید شکم بند هات شیپر کدامند؟

 

امروزه سه نوع خرید شکم بند لاغری هات شیپر در بازار وجود دارد: الکترواستیمولاتور ، بند بوت و کمربند لاغر ارتعاشی. در اینجا مختصراً از هریک از آنها آورده شده است.

کمربند الکتریکی

 

شکم بند لاغری هات شیپر اصل برای تقویت ماهیچه های شکمی و تقویت بدن ایده آل است ، تا زمانی که از یک رژیم موازی سالم پیروی کنید و به طور منظم ورزش کنید. مهمترین مزیت شکم بند هات شیپرز از این نوع ، سمت یونیکس است. در حقیقت ، همه و مردان و زنان به طور یکسان می توانند از آن استفاده کنند. به لطف الکترودهای نصب شده ، عضلات نیز می توانند در حالت استراحت کار کنند. گزینه ها و شدت های مختلف ارائه شده در این مدل ها به هر شخص امکان می دهد تا با سرعت خود در مورد آب خود کار کند. استفاده ازشکم بند شیپر الکترواستولاسیون بسیار ساده است: فقط خرید اینترنتی شکم بند لاغری هات شیپر ، الکترود را قرار داده و شدت آن را تنظیم کنید. به طور کلی ، در صورت استفاده از کمربند به طور منظم و انتخاب یک سبک زندگی سالم ، نتایج به سرعت قابل مشاهده است.

 

اثر ماساژ:

حرکتی که توسط  قیمت شکم بند لاغری هات شیپر ایجاد می شود ، همچنین باعث ایجاد آرامش در گروه های عضلانی می شود ، زیرا گویی ماساژ انجام می شود. ارتعاشات منجر به یک سری مزایای آن می شود ، از جمله بهبود عروق ، پوستی تر و درخشان تر ، و همچنین احتمال کاهش احتباس آب.

- اثر گرمایشی: در حین حرکت ، گرما ایجاد می شود ، که در تعیین یک اثر مثبت نه تنها روی اپیدرم بلکه در مناطق عمیق تر بدن نیز نقش دارد. بنابراین گرم کردن بخشی که درخواست می شود ، اثرات مفیدی را به همراه می آورد ، که نه تنها در جهت بهبود زیبایی شناسی بلکه در ایجاد احساس خوب است.

 

در بین کمربندهای جالب جوش الکترون ، Slendertone Abs7 وجود دارد ، اما اگر می خواهید بهترین مدل ها را بدانید ، از مقایسه ما دریغ نکنید!

چگونه می توان از کمربند الکتریکی استفاده کرد؟

 

از کمربند الکترواستولاسیون می توان برای شکم ، پشت ، ران و باسن استفاده کرد. با استفاده از این مدل ، هر کاربر باید سطح شدت مناسبی را انتخاب کند (در ابتدا ، به آرامی شروع کنید ، سپس به مرور زمان قدرت را افزایش دهید). این کمربند باید به طور مرتب برای بهترین نتیجه استفاده شود. در حقیقت ، شما می توانید آن را از هر جایی بپوشید و به راحتی آن را در زیر لباس پنهان کنید.

 

برای خانمها و آقایان مناسب است ، حتی بدون تلاش های ویژه ورزشی ، ریزش سانتی متر در شکم را کاهش می دهد. این باند که از 100? نئوپرن کاملاً عاری از لاتکس ساخته شده است ، دارای بستن قابل تنظیم با Velcro تا 122 سانتی متر در محیط است تا خط طبیعی شکم شما را بدون مشکل دنبال کند.

 

علاوه بر این ، گروه Veluxio از حمایت کمری از کمر اطمینان حاصل می کند که باعث می شود احساس راحتی ، آرامش ، پیشگیری یا کاهش درد کمر شود.

 

باند به لطف عرق و گرمای تولید شده باعث کمرنگ شدن کمر می شود و از کمر بهینه پشتیبانی می کند.

 

بدون شک می توانیم این گروه را به عنوان یک ابزار پیراپزشکی برای حس فوری بهزیستی که در صورت درد در ناحیه کمر ، حمایت و گرم کردن کمر در نظر می گیرد ، در نظر بگیریم.

 

حرکات ساده برای ماندن مناسب

یکی از ویژگی های کمربند لاغری ماساژ X-Shaper سادگی است. پوشیدن این محصول بسیار آسان است. برای اطمینان از تولید اثرات آن ، باید چند مرحله را دنبال کنید:

 

- بارگیری کمربند قبل از پوشیدن آن بسیار مهم است به طوری که باتری ها شارژ می شوند و به شما امکان می دهند عملکردی را که برای آن ایجاد شده به طور کامل انجام دهید.

- کمربند را بپوشید و آن را طوری تنظیم کنید که کاملاً به قسمت آسیب دیده ، پاها ، باسن ، شکم یا باسن بچسبد. تماس با سطح برای تأثیری که باید ایجاد شود بسیار مهم است. می توان آن را مستقیماً در تماس با پوست یا بالای پیراهن نازک قرار داد.

- سیستم لرزش را از طریق ریموت کنترل کنید.

- استراحت کنید و مدت زمانی را که محصول در سطح آسیب دیده به راحت ترین روش عمل می کند ، صرف کنید. سپس می توانید به کار خود ادامه دهید ، تلویزیون تماشا کنید ، یا خود را وقف شور و اشتیاق خود مانند خواندن یا آشپزی کنید. X-Shaper در حقیقت بسیار سبک است.

 

شکم بند لاغری هات شیپر اصل

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا