سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیم تنه لاغری هات شیپر یا همون سوتین لاغری 09386932322

نیم تنه لاغری هات شیپر یا همون سوتین لاغری 09386932322


اگر دختری این قسمت از کمد را بگذارد ، به طور خودکار روی پشت خود ایستاده است. سوتین هات شیپر به او اجازه می دهد حالت بی عیب و نقصی را حفظ کند. به نظر می رسد بطور قابل توجهی نازک تر است ، زیرا باید به طور مداوم شکم را بکشید. این مهمترین مزیت کرست زنان است ، دلیل محبوبیت آنها.

یک کالای لباس به دختران دارای ناتوانی کمک می کند. به شما امکان می دهد نواقص بدن را پنهان کنید ، روی کمر تأکید کنید. بنابراین ، زنی که از لباس کرایه ای زیر لباس های تنگ استفاده می کند ، اشکال زیبایی خواهد داشت.

منفی

نقطه ضعف اصلی - فشردن اندام های داخلی. اگر زن مدلی از فرم جامد را خریداری کند ،نیم تنه لاغری هات شیپر  زنانه بسیار اعتیاد آور است ، این خطر وجود دارد که با گذشت زمان اعضای بدن او تغییر شکل پیدا کند ، که منجر به مشکلات سلامتی می شود.

بسیاری از دختران برای از دست دادن وزن ، از یک لباستان استفاده می کنند. با کشیدن تسمه سخت ، آنها نمی توانند به طور عادی غذا بخورند ، بی خطر است. برای خلاص شدن از وزن اضافی می تواند یک رژیم غذایی خاص ، ورزش باشد ، اما گرسنگی نیست به دلیل انقباض شدید لباس زیر. همچنین برای کاهش وزن می توانید از بانداژ مخصوص استفاده کنید.

چگونه با خیال راحت کرست بپوشیم

مدل های سایش دائمی را به شکل نرم انتخاب کنید ، پوشیدن آنها به طور موقت دشوار است.
به منظور تأخیر بیش از حد جلیقه ، تا جایی که خطر آسیب دیدن اعضای داخلی وجود نداشته باشد.
سوتین لاغری نپوشید ، مدام مکث کنید.

اگر قوانین را رعایت کنید ، چیزی را برای شما پیش می آوریم که یاد بگیرید پوشیدن لباس زیر زنانه زیبا بدون آسیب به سلامتی است. اما می توان با موفقیت این رقم را تنظیم کرد ، به لطف آن زن در تمام لباس های تنگ و سبک و بی نقص بی عیب و نقص به نظر می رسد.

استفاده از کرست باعث می شود زنان جذاب تر شوند: شکل آنها باریک تر به نظر می رسد.

درست است که به تازگی این ویژگی لازم "خانمهای جامعه" باعث سردرد کاملی شده است: پروژه های پیشنهادی بسیار ناخوشایند هستند.

کرست مسافرتی در سراسر جهان

سوتین لاغری هات شیپر به عنوان موضوعی از توالتهای زنانه مطابق با ایده های "couturier محلی" تقریباً در هر دوره اصلاح شد.

بنابراین ، طراحان مد فرانسه تقریباً به مدت دو قرن ، لباس های باز زنانه را با اندازه کافی و نرم و بز عرضه می کردند.

با انجام این کار ، در ابتدا پیش بینی می شد که خط بدن که از قفسه سینه حمایت می کند ، برای دیدن آن استفاده می شود.

برای اولین بار چنین لباس عجیب و غریب توسط یکی از دختران پادشاه چارلز شانزدهم پوشیده شد - سریع Agnes Kiselets. زیبایی این زن تأثیر زیادی بر هنرمند ژان فوکو گذاشت که از آن به عنوان راهی برای نوشتن تولد باکره استفاده کرد.

این دلیلی بود که تقریباً همه خانمهای دربار در "عصرهای سکولار" عملا با یک باز سینه ظاهر شدند.

و برای 100 سال دیگر ، ماریا مدیسی تقریباً حد و مرز فرقه نفسانی را به ارمغان آورد - بانوان دربار او با کمک دو برش دور تقریباً به طور کامل سینه ها را نشان می دهند.

در مورد ایده خود ، اولین نمونه های اولیه کرست در یونان باستان کشف شد.

به ویژه ، خانمهای محلی از تسمه هایی که روی تنه می گذارند برای جلوگیری از رشد بیش از حد پستان استفاده می کردند. درست است که اینها بیشتر از خواسته های متوسط ??در مقایسه با درباریان فرانسه است ، که سعی کردند برداشت دقیقاً برعکس داشته باشند

به هر حال ، همسایگان اسپانیا در آن زمان تعهد دیگری نسبت به پوریتانیسم داشتند. سختگیری رفتارها مقرر می داشت که همه وسوسه های زنان در پنهان کردن پشت "زره" های چوبی یا حتی فولادی. این کرست مانند یک ساختار بلند و بسیار قوی به نظر می رسید ، که باعث ناراحتی زیادی برای خانمها می شود - کبد و کلیه ها را می شکند ، معده را جابجا می کند ، گردش خون را مختل می کند.

اما هنوز هم خانمهای سبک با صبر و تحمل این همه عذاب را تحمل می کنند و سعی می کنند با کمک کمر توری بکشند تا برای بسیاری از آنها غیرقابل تصور باشد. 40 دیدن چنین فداکاری هایی به نام مد حتی به یک نتیجه کشنده منجر شده است.

سوتین هات شیپر در سایز های مختلف

گن لاغری ساعت شنی