سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شلوار لاغری هات شیپر اصلی و با قیمت مناسب09386932322

شلوار لاغری هات شیپر اصلی و با قیمت مناسب09386932322

نکاتی در مورد انتخاب شلوار لاغری مردانه - آیا تا به حال احساس کرده اید که با انتخاب لباس هایی که Toppers از آن استفاده می کنید ، چیزی درست نیست؟

آیا رنگ خوبی برای بدنتان به نظر می رسد که مناسب بدی باشد یا شاید بریدگی متناسب با وضعیت شما نباشد؟

بله ، اگرچه در اصل هر لباس مد خنک است ، به این معنی نیست که همه چیز متناسب با بدن شما خواهد بود. یکی از مهمترین مواردی که Toppers به ??آن توجه می کند ، میزان مناسب بودن در انتخاب شلوار مردانه است.

برای به دست آوردن مناسب ترین انتخاب شلوار هات شیپر ، در اینجا نکاتی وجود دارد که Toppers می تواند برای گرفتن شلوارهایی که به بهترین وجه در وضعیت استقرار شما هستند به آنها مراجعه کنید.

برش کمی سست برای کسانی از شما که پاهای خیلی نازک دارند
پوشیدن شلوار خیلی لاغر باعث می شود پاهای شما لاغر تر به نظر برسند.

برای تاپ هایی که پاهای نازک دارند ، شلوارهایی را انتخاب کنید که کمی سست باشند تا کمی جلوه ای به تصاویر زیردستان شما دهند.

شلوار گسترده ای برای مخفی کردن قسمت هایی که خیلی بزرگ هستند
داشتن ران یا گوساله هایی که خیلی زیاد هستند؟ استفاده از شلوار با یک برش کمی گسترده تر می تواند به شما کمک کند تا شبح را از گوساله ها یا ران های خود که بسیار بزرگ هستند پنهان کنید.

پاهای کوتاه؟ از شلوارک یا ¾ خودداری کنید
اگر برآمدگی حالت بدنی نسبتاً کمی دارد ، از پوشیدن شلوارک یا بریدن برنج خودداری کنید. می دانید که این احساس بدنی بسیار کوتاه تر را به شما می دهد. استفاده از شلوار با یک مدل لاغر می تواند به سطح ظاهری پاهای او کمک کند.

رنگ تیره
رنگهای تیره مانند مشکی ، آبی تیره یا خاکستری تیره برخی گزینه های انتخاب رنگ خنثی تیره هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای برآمدگی هایی باشند که حالت بدنی نسبتاً وسیعی دارند. رنگ های تیره باعث می شود حالت شما باریک تر به نظر برسد.

رنگ روشن
در مقابل ، رنگهای روشن تر مانند شلوار لارغی هات شیپر جین آبی روشن ، سفید ، خاکستری روشن و سایر رنگ های روشن گزینه هایی برای برآمدگی هایی است که حالت و وضع نسبتاً باریکی دارند.

رنگارنگ
برای تاپ هایی که رنگ پوست تیره دارند ، از انتخاب رنگ های روشن مانند قرمز روشن ، آبی روشن ، زرد و سایر رنگ های روشن خودداری کنید. علاوه بر رنگ های تیره ، انتخاب مناسب برای شما با رنگ های پوست تیره ، رنگ های تون خاکی مانند قهوه ای ، بژ یا سایر رنگ های مشابه است.

شلوار هات شیپر

دانستن نوع مواد از شلوار که Toppers استفاده می کند به شما در انتخاب شلوار کمک می کند که نه تنها مناسب بلکه همچنین برای استفاده در فعالیت های روزانه خود راحت است. در اینجا برخی از مواد شلوار مردانه که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند آورده شده است:

پنبه
جذب و انعطاف پذیری خوبی دارد. انتخاب مناسبی برای تاپ هایی که به راحتی عرق می شوند و فعالیت های پویایی دارند.

پلی استر مخلوط می شود
این ماده نه تنها بادوام است بلکه ظاهری براق نیز دارد که به راحتی چروک نمی شود. انتخاب مناسب شلوارهای گشاد برای اضافه کردن حجمی از پاها که خیلی باریک است.

پشم
شلوارهایی با مواد پشم ممکن است داغ تر شوند و آن را داغ تر کنند. بنابراین ، از استفاده از پشم برای شلوارهای تنگ یا لاغر خودداری کنید. از این ماده برای شلوارهای گشاد استفاده کنید.

جین
مواد جین معمولاً برای انواع حالتهای بدن مناسب است. با این حال ، این رنگ ها و الگوهای متنوعی است که Toppers هنگام انتخاب شلوار جین باید به آن توجه داشته باشید. از جین تیره گرفته تا جین آبی روشن ، هر آنچه را که باید تنظیم کنید تا حالت و رنگ پوست خود را تنظیم کنید.
خرید شلوار هات شیپر

خرید و فروش عمده گن ساعت شنی