سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج لاغری هات شیپر واقعی اصلی09386932322

پکیج لاغری هات شیپر واقعی اصلی09386932322


یکی از جالبترین قسمت های تابستان ، فرصت بیرون آمدن از شلوارک و تاپ هات شیپر جین لاغر دلخواه و فرصت دادن به پاها برای نفس کشیدن است. و از آنجایی که دامن ها و لباس ها در قلب ما جایگاه ویژه ای دارند (بلکه یک قسمت کامل در کمد لباس های ماست) ، روزهایی وجود دارد که ما از چیزی که روی ران هایمان قالب زده شده باشد ، بدش نمی آید. به همین دلیل است که شلوارک های شیک در تابستان بسیار مورد پسند قرار می گیرند!

برای آن روزهایی که می خواهید احساس راحتی کنید ، اما به طور کلی دامن شلوار یا دامن و لباس احساس نمی کنید ، بلکه چیزی کاربردی تر و راحت تر ، با جیب هستید ، شورت را انتخاب کنید.

و اگر کاملتر و خوش فرم هستید ، زیر چند جفت شلوارک سایز بزرگ / بزرگ دارید که می توانید از حالا تا سپتامبر بپوشید ، چرا که نه. و اگر هوا کمک کند شاید چند هفته در ماه اکتبر باشد.

شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر سفید راه راه بزرگ برای خانم هایی با فرم

شورت های برمودای سفید ، ظریف و کلاسیک ، گاه به گاه ، برای بسیاری از خانم ها گزینه ای عالی در روزهای گرم تابستان است. علاوه بر این ، رنگ سفید آنها شما را به فکر تعطیلات ، لهجه های دریایی می اندازد. چگونه می توانید آنها را دوست ندارید؟

و من چند تاپ و  شلوارک هات شیپر سفید برمودا با جیب و راه راه پیدا کردم که آنها را کاملاً بین ظرافت و راحتی قرار می دهد ، راحت و راحت است و راحت است و می توان آن را با لباس های بی شماری مطابقت داد. بگذارید این را هم بگویم که این عناصر مهم دیگر را برای ما که ابعاد مدل نداریم تیک می زند؟

شلوار ذوزنقه ای یکپارچه با بند در کمر - و در اندازه های بزرگ ، برای زنان با شکل

با برخی از تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر ها به سبک شلوارک های یکپارچهسازی با سیستمعامل - آن شکل ذوزنقه ای کلاسیک (شعله ور و مایع در قسمت پایین) ، دارای اعتبار و سبک بودن در حرکت هستید. آنها ظریف هستند ، اما در لباس های گاه به گاه نیز عالی هستند.

و آنها را در نارنجی روشن ، مانند نارنجی یا کوکتل پیدا کردم تا نوشیدنی های تابستانی شما را با آنها مطابقت دهد. بسیار جالب به نظر می رسند و در اندازه های بزرگ برای خانم های چاق و چله موجود است.

علاوه بر این ، آنها دارای یک طناب کمر هستند که می توان آن را به راحتی گره زد یا کمان کرد تا کمر را به زیبایی و تا حدی به نفع شما مشخص کند. سوراخ های بند نیز ایده آل هستند تا بتوانند آن را با یک بند مورد علاقه جایگزین کنند - همچنین ، کمر را به خوبی علامت گذاری می کنید ، حتی اگر باریک ترین کمر را نداشته باشید.




پکیج لاغری هات شیپر همچنین دارای برخی از جیب های جانبی هستند - بسیار کاربردی ، به خصوص اگر تصمیم دارید آنها را برای پیاده روی یا پوشیدن آنها بردارید ، چرا که نه ، حتی در اداره.

به نظر من این شورت های مخمل خواب دار نارنجی ، که اکنون می توانید در اندازه های XL و XXL پیدا کنید ، ساختار و روان بودن ، سبک بودن را نیز به شما ارائه می دهد - عالی در هوای گرم تابستان. و اگر گردتر باشید به نفع شما خواهد بود.

شورت سبز نعنائی با الاستیک در کمر ، ساخته شده از مواد ظریف ، در اندازه های زنانه با شکل

کدام لباس را می توان در تابستان با کوکتل موجیتوی تازه کننده مطابقت داد ، اگر لباس با شورت فوق العاده سبک ، ساخته شده از مواد خوب و راحت ، مانند پایین نیست؟ و اگر آنها نیز به رنگ سبز پاستلی و در ابعادی باشند که اشکال گرد را پوشانده باشند ، کاملاً عالی است.

من آنها را برای شما پیدا کردم: آنها در کمر الاستیک ، بند کمر قابل تنظیم و در رانها فلپ دارند ، به شما اجازه می دهد آزادانه حرکت کنید.




سفراش شلوارک و تاپ هات شیپر

 

گن ساعت شنی کمری